Αξιολογήσεις
“Πολύ εξυπηρετική η Λαμπρινή και το αποτέλεσμα πολύ καλό! Ολα καλά και έμεινα ευχαριστημένη!”
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
“πολύ καλή υπηρεσία, τα λατρεύω!!!”
Ευαγγελια Χ.
“Ολα τα κορίτσια γελαστά και ευγενέστατα”
ΒΑΛΙΑ
“Ολα τα κορίτσια είναι εξαιρετικά!!!!”
ΜΑΡΙΑ
“ωραίο περιβάλλον, γρήγορη και ευχάριστη περιποιηση”
Βίκη
“Δεν έχω λόγια κάθε φορά η ίδια άψογη εξυπηρέτηση και το αποτέλεσμα πάντα εκπληκτικό !!!”
Ειρήνη
“πολύ καλή και προσεκτική η Μαρίνα!”
Βίκυ
“Great”
Θεμις
“Ολα ήταν εξαιρετικά!!!!Τα κορίτσια είναι άψογα!”
Vasiliki
“❤️❤️❤️❤️”
Vasiliki